|
|
|
 |
|
andré
donderdag 4 augustus 2011 |
|
Is de buurman zwaar gehandicapped? |
|
|
|
 |
|
w. kreutzer
donderdag 4 augustus 2011 |
|
Helaas volledig mee eens met de belastingbetaler, zelf pas een aantekening gemaakt voor ons volgende bestek dat de eerste 30 a 40 cm langs zachte en harde kanten onkruidvrij mee gemaakt moeten worden, bezemschoon. Dat was vroeger heel gewoon, maar toen was men nog trots op zijn werk als alles netjes was achtergelaten.
|
|
|
|
 |
|
Jansen
vrijdag 5 augustus 2011 |
|
Dit heeft niets te maken met het trots zijn op je werk. Iedere opdrachtgever wil voor een zo laag mogelijke prijs het beste onderhoud. Hierdoor worden de aannemers gedwongen het bestek op de letter uit te voeren. En beste W. Kreutzer. vroeger hield de bewoner zijn/haar eigen straatje schoon, werd het onderhoud nog door de medewerkers van de gemeentelijke groendienst uitgevoerd, werd er nog rijkelijk gebruik gemaakt van chemische bestrijdingsmiddelen. Lijkt me dus logisch dat het er nu anders uitziet dan "vroeger" |
|
|
|
 |
|
Bart
vrijdag 5 augustus 2011 |
|
Waarschijnlijk wordt het onkruid beheer op de bestrating structureel gedaan. Als ze een week later komen om de bestrating schoon te maken was de belastingbetaler een beetje te snel met zijn oordeel. |
|
|
|
 |
|
Ronald JacobStad & Groen
zaterdag 6 augustus 2011 |
|
Zeg nou zelf. Als je door het onkruid niet kan zien dat de boomspiegel onkruid vrij is heb je het doel toch niet bereikt. Het ons sieren om de inwoner serieus te nemen. Zijn geld wordt uitgeven terwijl het resultaat in de straat niet zichtbaar is. Juiste afstemming van werkzaamheden door de wegbeheerder en groenbeheerder leiden tot een zichtbaar beter resultaat. Zonder kostenverhogingen. En het aardige daarbij is dat iedereen daar gelukkiger van wordt. De groenbeheerder, de wegbeheerder en vooral de inwoner. |
|
|